lördag 24 april 2010

På Besök

Det var en förbaskat trevlig kväll på På Besök. Jag lutade mig tillbaks och njöt av fulla muggar. Bland annat fick jag se en bra debut av Ulrika Ellemark.

Petrina Karlsson stod för kvällens kanske roligaste skämt. Om annonser på Familjesidorna.

Emma Knyckare. Med ett sådant efternamn behöver man inget smeknamn.

Ola Söderholm. Uttalar ordet "huvud" "huvve".

"Jag lovar att jag kan gömma mig hela andra akten, och ni kommer aldrig att hitta mig".

"Var är Tomas? Ho ho? Tomas?"
"Vi har sett dig, Tomas. Du kan sluta gömma dig nu".
"Tomas föräldrar är i stan, så om han inte vill krypa fram så kan de komma och hämta honom".

Övriga, ej fångade på bild, men fångade i mitt hjärta denna kväll:
-Cecilia Ramsedt
-Johannes "missar-aldrig-att-namedroppa-någon-från-en-ståuppkväll-på-sin-blogg" Finnlaugsson.

1 kommentar:

Tomas sa...

Jättekonstigt blogginlägg, men trevligt ändå.