lördag 25 april 2009

party


Fyllehund.
Igår var det fest hos Kringlan, Ramstedt och Tomas. Jag hade verkligen sett fram emot den eftersom det här är klassisk festmark. Många timmars underbar hemmafest har jag upplevt i den lägenheten. Men tyvärr var jag utarbetad efter några intensiva dagar. Redan från början var jag mer sovandes än vaken. Synd eftersom det ju var en jätterolig fest som pågick runtomkring mig.
Kvällens höjdpunkt för mig var när Tomas visade sitt rum. Jag har inte sett det i sitt färdiga skick innan. Rummet var verkligen fint, och passar Tomas personlighet. Gamla femtiotalsmöbler. Sängen har han fått från världens bästa konstprojekt: Black Rose Trick Hotel. Det kändes som att rummet redan bar på en historia, och att det kändes rätt att Tomas var en del av den historien. Hälsa gärna på och be att få titta på Tomas rum om ni har vägarna förbi. Det är det värt!

Ängsligt?

2 kommentarer:

Ramstedt sa...

Ängsligt, ja. Efter alla våra fester som omringade av barnfamiljer så passade vi på att göra rätt för oss redan på förhand.

Tack för din medverkan! Tyckte inte alls att du var trött och tråkig.

Tomas sa...

Helt sjukt, jag just i det rum som du beskriver! Lite som om Spock skulle möta sig själv i något slags parallelluniversum.