fredag 28 november 2008

Hemligt projekt, och saker du får sprida


Jag är precis färdig med att skriva in texter på datorn. Det jag gör är hemligt. Men du kan se det på Skambyrån nästa vecka.

En sak som verkligen inte är hemlig är att Kung Kobra i måndags vann sin tredje quizseger den här säsongen på Tröls. Det får du gärna sprida vidare.

Du får också säga att det gick bra för mig på Garva i tisdags. Man kan säga att stämningen var så här:



Bilden beskriver bäst när Erik Börén och Jesper Rönndahl uppträdde. Men det gick väldigt bra för mig också.

Ikväll var jag på Pop Quizet på På Besök. Jag fick äran att spela schack med arrangören Fredric Öslöf innan quizet började. Fråga mig gärna vem som vann.
Efteråt hoppade jag in i laget Myndigheterna eftersom ingen av mina forna lagkamrater följde med mig till Pop Quizet den här gången. Det är tydligt att Kung Kobra står för allmänbildning och inte för ungdomskultur. Jag är glad att Myndigheterna öppnade sin famn. Jag hade en trevlig kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättekul att du ville spela schack fastän du hade fullt schema! Kommer du på finaltorsdagen nästa vecka?

Marcus Johansson sa...

Jag kommer om jag får spela schack med dig igen!