tisdag 28 oktober 2008

Hur det gick på Garva


Idag besökte jag Malmös nyaste ståuppklubb: Garva på Harrys.
Det är en klubb som arrangeras utmärkt av Mattias Olsson och Joe Eagan. Som komiker kände jag mig väl mottagen och bra omhändertagen. Scentekniken var också utmärkt.
Jag hade äran att avsluta kvällen. Hur gick det? Jodå, jag fick en ganska bra start. Vad som hände sedan beskrivs bäst i bilder...



Nu skönmålar jag. Stämningen var mer så här...



Men det är inte hela sanningen. Inombords kändes det så här...



Fast för att komma sanningen närmast måste jag nog ta hjälp av ett filmklipp...






Glöm inte att vara ute i god tid och redan nu boka mig om du vill att jag kommer och uppträder på din julfest!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte faktiskt du gjorde ditt bästa framträdande igår! Synd att barpersonalen var så otrevlig bara och man inte hörde så bra där vi satt (bredvid dig i fåtöljerna)
Kul att Paul Tilly var med!