måndag 3 november 2008

En vecka som jag har sett fram emot är här

MÅNDAG

20.00 Standup istället för bio med gratis popcorn
Malmö goes Stockholm

Med mig själv, Tomas Högblom, Nils Lind, Fritte Fritzson, Teresa Tönisberg, Jesper Rönndahl, Simon Svensson och Erik Börén. Inte nödvändigtvis i denna ordning.
Boulevardteatern. Götgatan 73 i Stockholm.


TISDAG

19.00 Välslipat presenterar: Appelquist och Persson ljuger för pengar
Tobias Persson och Kristoffer Appelquist.
Supportkomiker: jag och Fritte.
Babel. Spångatan 38 i Malmö. Biljett här.


ONSDAG

20.00 Oslipat
Med Anders Johansson (från Djursjukhuset), jag, Niklas Andersson, Erika Sjöwall, Isak Jansson, Amanda Grus och Behrad Rouzbeh. Gästkonferencier: Martin Svensson
Tangopalatset. Karlskronaplan i Malmö. Biljett här.


Kom och dela en stund med mig.

Inga kommentarer: