fredag 26 september 2008

Skillnaden



Skillnaden mellan Oslipat Röd och Pop Quiz är den här:



Erik Börén spelar musik som jag aldrig hört förut och det gör mig glad.




Fredric Öslöf spelar musik som jag aldrig hört förut och det gör mig frustrerad.

Gemensamt för båda arrangemangen vecka 39 var:
-jag uppträdde inte
-det blev en ganska sen kväll
-man kunde dricka öl
-Kristoffer Appelquist, Johan Sköld, Valle Westesson, Lisa Lundin, Ahmed Behran, Jessika Karlén uppträdde och gjorde ett strålande jobb och Amelie Nörgaard gjorde en helt fantastisk debut och Fritte Fritzson var en otroligt bra konferencier. Fast detta gäller mer Oslipat, så rent tekniskt kan man nog också kalla det en skillnad snarare än en likhet.

1 kommentar:

Fredric sa...

Sitter coh klurar, vet inte om jag ska känna mig grym eller grymt dum, är detta ett bra eller dåligt betyg? :/