fredag 22 augusti 2008

Höjdpunkter

För att fira min bloggflytt, och samtidigt visa min respekt för den gamla bloggen, bjuder jag här på en nostalgisk inläggsfestival. Detta är en lista över mina 20 bästa blogginlägg på Myspace.

Extramaterial till Erik Böréns roast.

Den här sortens stunder kommer vi att romantisera helt ohämmat om sex månader

Citytunnelutställningen!

Berättigad fråga. (Alla är vi komiker del 4)

Publiksnack (Alla är vi komiker del 3)

Fotoserie (Alla är vi komiker del 1)

Efter regnet

Matkrönika 2007

Könsblandat eller separatistiskt

Test: konstformer

Fakta!

Oslipat Swingers Night

Exklusivt bildreportage: Hur en vinnare laddar upp inför SM

Hultsfred -07

Nätverkande på MySpace, del 2

Gästbloggare: Ola Söderholm

Till och från Göteborg

Eleven

Nu fattar jag innebörden av Casablancas slutreplik

Min ungdoms idealism



Saknar du något inlägg?
Tveka inte att tipsa i kommentatorsfältet (och glöm inte att länka till inlägget).


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det var ett fint urval. för min egen del blev jag lite varm om hjärtat av att läsa om inlägget "Nu fattar jag innebörden av Casablancas slutreplik"

Zabina sa...

Välkommen till blogspot Marcus :) Din blogg får bli favoritmärkt och länkad från min blogg :)