torsdag 21 januari 2010

Extramaterial till Succéduon

Som filmfantast och vit TV-knarkare var det förstås underbart att få vara med i ett avsnitt av svensk TV:s just nu roligaste serie: Succéduon. Inspelningen gjordes i maj, och det var i särklass den roligaste filminspelningen jag har varit med om.
Vad är då bättre för en gammal film- och TV-nörd än att få vara med i serien?
Jo, att bli bortklippt så klart. Och det blev jag så att det visslade om det. Jag hoppas att de här scenerna blir extramaterial på dvd:n. Då vet jag att mina gelikar sitter och kollar på det med extra stort intresse.
Det här är vad de kan se:


Det Marcusfria avsnittet kan du se ikväll på tvåan klockan 21.30!

2 kommentarer:

PB sa...

Ni måste kissat ner er av skratt när ni spelade in detta klipp??

Marcus Johansson sa...

Det var roligt som fan.