lördag 14 mars 2009

Ladda batterierna

Lördagar har blivit helgade vilodagar för mig. Det känns bra.
Idag fick Malmö en försmak av vår och jag tog en lång promenad. Det var fridsamt att andas den friska luften och möta alla vänner med barnvagn. Sen gick jag hem och sov ett par timmar. Och efter det vilade jag. Sen surfade jag lite, men undvek de svårare sajterna med mycket text. Efter det kom jag på att jag borde planera morgondagens improlektioner men bestämde mig genast för att skjuta fram det till sista stund istället. Sen vilade jag. Därefter gjorde jag ett ryck och började spela Half Life 2 -Episode 2 på min Playstation 3. Efter tio minuter kom det alldeles för många monster som jag inte orkade döda, så jag stängde av spelet. När jag zappade runt på TV:n upptäckte jag att TV Malmö visade mitt favoritprogram: Prostatabröderna. Lasse Söderholm gör verkligen en jätteinsats för att få prostatacancerpatienter att framstå som rättshaverister med bildningskomplex. Synd att programmet visas så sporadiskt. Men till min stora glädje upptäcker jag nu att man kan se programmen även på nätet! HÄR!
Efter Prostatabröderna "chattade" jag lite med Tomas Högblom. Det var en fin stämning mellan oss, även om ingen direkt hade något viktigt att säga. Efter det började Melodifestivalen. Klockan tio ska jag hem till Pelle och titta på film.

1 kommentar:

Anonym sa...

En person gillar detta