tisdag 24 februari 2009

Typiskt!

Så här kan ett typiskt inlägg se ut på den här bloggen:


Igår kom vårt lag Kung Kobra på delad förstaplats i Tröls Jins Quiz. Jag kan inte ta åt mig någon större del av äran eftersom jag inte kunde komma dit förrän mot slutet av quizet. Men det känns ändå alltid kul med en seger. Även om våra segrar börjar bli slentrian nu.

Idag uppträdde jag på Garva på Harrys. Det gick bra. Jag ska återanvända mitt material om kronprinsessan Victorias förlovning imorgon på Oslipat.
Jag ser mycket fram emot Oslipat. Jag tycker att vi har fått ihop ett väldigt härligt gäng komiker. Det känns roligt att så många av komikerna är nya för vår publik.

I övermorgon ska jag tävla i teatersport med No Limits på Inkonst. Klockan 20 börjar det.

Observera att allt ovan faktiskt är sant. Men jag kommer ändå att kunna copy-pasta det här inlägget många gånger i framtiden. Kanske stryker jag då det där om Kronprinsessans förlovning. Eller så vidgar jag min definition av vad som är ett aktuella skämt, och kör rutinen.

Inga kommentarer: