fredag 2 december 2011

Säsongsavslutning Oslipat Stockholm

Kringlan
I onsdags hade Oslipat sin säsongsavslutning i Stockholm. Trots lite teknikstrul blev det en väldigt bra kväll. På scen kunde man njuta av Soran Ismail, Kringlan Svensson, Sara Andersson, Ryska Posten och mig och Fritte. Jag passade också på att visa min julfilm.
Jag och Fritte känner oss kort och gott skitnöjda med vår första säsong i Stockholm. Det har kommit mycket folk. Och redan nu har vi börjat bygga upp en återkommande publik. Det var mer än vad jag vågade hoppas på efter endast fyra föreställningar. Jag älskar Kolingsborgs lokaler. Det är intimt och mörkt. Underground och sexigt. En bra inramning för konstformen. Vi kör igång igen den sjunde februari. Då varannan vecka.

På onsdag har vi säsongsavslutning i Malmö. Vi gör föreställningen På Begäran. Turbostandup där publiken bestämmer vad vi ska prata om. Handla din biljett här.

Inga kommentarer: